PAGINA DE START - RETETELE MELE -
DISOCIATE, INTERNATIONALE, DE POST

joi, 31 ianuarie 2008

Atentie la etichete!

E drept ca Monti ne permite sosuri, maioneze, sos de rosii etc.! DAR cititi cu atentie etichetele de pe alimentele pe care le cumparati: majoritatea maionezelor, ketchup, mustar contin amidon, strict interzis in dieta noastra! Multe sosuri din comert contin de asemenea zahar.

Si inca o atentionare importanta (merci, Cristina): pana si bomboanele si gumele fara zahar contin in mare parte polioli - indulcitori de care Monti spune ca doar reducerea acizilor (si scaderea pericolului de aparitie a cariilor) le deosebeste de zahar. Din pacate au un indice glicemic prohibitiv. Asa ca lasati rontaitul gumitelor, oricum creeaza hiperaciditate in stomac si nu ne ajuta cu nimic.

So, beware :-))

5 comentarii:

Carlitos spunea...

mergeti mai departe cu cititul si fiti atenti chiar si la muraturile din comert: majoritatea castravetilor, gogosarilor, sfeclei rosii, muraturilor in general, contin zahar sau alti "indulcitori".

de asemenea, o mare parte din mezelurile din comert, de la pieptul de pui afumat, pana la toate sortimentele de sunca, pastrama, muschiutet, kaiser etc. au inclusa in compozitie faina de amidon sau alti aditivi dubiosi, probabil ca metoda de preparare si conservare.

eu am descoperit ca produsele "fortza" (destinate copiilor), atat sunca de pui, cat si cremvustii, au o compozitie "curata" si sunt usor de gasit, la orice hypermarket.

Calin R. Ciprian spunea...

Offfff si cate mezeluri am mancat fara sa ma uit pe eticheta :-(((

Carlitos spunea...

mda, pe mine ma frustreaza ca din 100 de produse diferite, la raftul de mezeluri, nu gasesti nici unul fara atitivi cu amidon. si nu exagerez.

Calin R. Ciprian spunea...

De aia am slabit noi si ne-am simtit asa de bine in Germania. Tocmai m-am uitat pe eticheta salamului adus de Calin de acolo: nici pic de amidon sau alte magarii de genul asta.
Si painea integrala acolo era paine integrala, nu ca falseturile de la noi.
Asta este .... asta avem, cu asta defilam.

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

 

Free Counter