PAGINA DE START - RETETELE MELE -
DISOCIATE, INTERNATIONALE, DE POST

joi, 31 ianuarie 2008

Se prezinta Cristina

Salutare!
Eu sunt Cristina si sunt grasa!
... as spune la AsociatiaPersoanelorSupraponderateAnonime. :) Bine ca aici sunt printre prieteni si pot spune doar ca imi doresc sa slabesc "doar" 15 kg; 3 am pierdut deja dupa 2 saptamani, sper sa ma paraseasca si celelalte cat mai curand; incerc sa ma cantaresc/masor maxim saptamanal, sa nu ma demoralizeze eventualele fluctuatii; cui "tine Monti" fara sa fi citit cartea, i-as recomanda sa o faca. :)
Ne doresc dieta usoara si, de ce nu, noroc! (de ex. norocul sa nu se deschida vreo cofetarie cu vitrina mare in drumul dintre firma si casa) :)

4 comentarii:

Calin R. Ciprian spunea...

By the way, Monti people: reteta de mai jos - omleta cu zucchini - este inventata si gatita de Cristina.

De cand cu dieta, Cristina a devenit gospodina perfecta, spre minunarea prietenului ei. :-))

Vali spunea...

Salut,
Eu sunt Vali si nu sunt gras :)) poate doar ceva mai bine crescut.
Am inceput Monti acum o saptaman si aveam 93.5 kg iar acum am 91.5 si pare a merge bine.Targhetul meu este de 10-15 kg. Deocamdata am reusit sa nu ma abat de la cura dar nu stiu cat o sa ma tina :))

Cristina spunea...

A se lua aminte

Tocmai am descoperit ca guma pe care o mestecam "cu frenezie", cate 5-6 pe zi, contine manitol si sorbitol, indulcitori care au IG cat zaharul. Aviz amatorilor!

IOana spunea...

salut, sunt ioana, si cautand pe net diete am dat intamplator peste blogul vostru...ati putea sa mi spuneti cate ceva despre acest tip de dieta? stiu eu, ceva "reguli", sau...orice ptr ca am nevoie sa dau jos ceva kilograme si , spre rusinea mea, nu am auzit de acest tip de dieta, multumesc

 

Free Counter