PAGINA DE START - RETETELE MELE -
DISOCIATE, INTERNATIONALE, DE POST

miercuri, 30 ianuarie 2008

Primul curajos se prezinta

Redau mesajul catre ceilalti clubberi dietetici, care inca nu au prins suficient curaj:

"Me, Carlitos. Tocmai am inceput a o-mie-una dieta a vietii mele. Nu am un target foarte realistic, as visa frumos si as spune 20 kg, dar ma multumesc si cu 15kg, avand in vedere ca la cei 1,60cm ai mei am atins, dupa sarbatori, venerabila si exceptionala greutate de 74,4 kg (!!!)... :)
Am ingropat pana acum 3 kg, cu Montignac, in cele 2 saptamani de cand am inceput dieta (intamplator, deodata cu Gabi). Centimetru nu am, dar promit sa-mi cumpar! :)

... So... Wish me luck! I wish you too! :)"


Draga Carlitos, in fond nu e o chestiune de luck. Trebuie doar sa vrei sa ajungi acolo si mental deja sa fii la tinta. Si motivare - cand nu ai - primesti si de la noi.

2 comentarii:

Carlitos spunea...

Motivatie am! :)
De ex. aseara, in loc de centimetru, mi-am cumparat o fusta cu 4 numere mai mica decat masura ce o port acum... :)))

Cristina spunea...

Salutare!
Eu sunt Cristina si sunt grasa!

... as spune la AsociatiaPersoanelorSupraponderateAnonime. :) Bine ca aici sunt printre prieteni si pot spune doar ca imi doresc sa slabesc "doar" 15 kg; 3 am pierdut deja dupa 2 saptamani, sper sa ma paraseasca si celelalte cat mai curand; incerc sa ma cantaresc/masor maxim saptamanal, sa nu ma demoralizeze eventualele fluctuatii; cui "tine Monti" fara sa fi citit cartea, i-as recomanda sa o faca. :)

Ne doresc dieta usoara si, de ce nu, noroc! (de ex. norocul sa nu se deschida vreo cofetarie cu vitrina mare in drumul dintre firma si casa) :)

 

Free Counter