PAGINA DE START - RETETELE MELE -
DISOCIATE, INTERNATIONALE, DE POST

marți, 29 ianuarie 2008

Club disociati, sa ne prezentam

Inca il astept pe co-autorul Calin sa isi faca timp si inspiratie pentru blog.
Pana atunci ar fi momentul sa socializam, nu? In grup orice dieta este mai usoara.

Va invit sa va prezentati: cine? cat? (cate kg doresti sa slabesti) cand? (ai inceput dieta) cum merge? (cate kg ai slabit deja).

Eu (Gabi Rus :-P) am inceput in data de 14 ianuarie, deci acum 2 1/2 saptamani. Targetul este de 6 kg, din care am slabit deja 3, respectiv 4 cm din talie. Pentru mine circumferinta taliei este un indicator mai bun chiar decat cantarul. Uneori greutatea in kg este putin in urma circumferintei, iar kilogramele respective urmeaza a disparea in scurt timp. Nu stiu exact care este mecanismul biologic (retentie de lichide, balonare, chestiuni hormonale), dar va recomand si voua sa urmariti in paralel acesti 2 indicatori.

Va astept la "raport"!

3 comentarii:

Carlitos spunea...

Me, Carlitos. Tocmai am inceput a o-mie-una dieta a vietii mele. Nu am un target foarte realistic, as visa frumos si as spune 20 kg, dar ma multumesc si cu 15kg, avand in vedere ca la cei 1,60cm ai mei am atins, dupa sarbatori, venerabila si exceptionala greutate de 74,4 kg (!!!)... :)
Am ingropat pana acum 3 kg, cu Montignac, in cele 2 saptamani de cand am inceput dieta (intamplator, deodata cu Gabi). Centimetru nu am, dar promit sa-mi cumpar! :)

... So... Wish me luck! I wish you too! :)

Carlitos spunea...

p.s. Cum ar trebui sa fie raportul kg slabite / circumferinta taliei... 1:1 ?

Calin R. Ciprian spunea...

La mine este 1:1, la alte persoane habar nu am, dar ar fi interesant de urmarit.

 

Free Counter